dimarts, 20 de juliol del 2010

CUINERS MEDIATICS.



Personalment del cuines televisius i mediatics el meu preferit es el Isma Prados , perquè combina art i amor per la cuina amb uns coneixements excepcionals sobre els aliments i el procés fisic i químic de la cuina.


I el vostre cuiner preferit quin es?
 
UN LLOC PER MENJAR.

Un lloc totalment recomanable per tastar cuina de moltes estrelles els restaurants de l'escola d'hoteleria Joviat de Manresa, tant en tracte, preu i menjar, hi ha un bufet lliure amb moltes coses per provar i la sala Montserrat on es serveix un complet menú, això si ara esta tancat per vacances.

10 comentaris:

òscar ha dit...

M'agrada la frescura d'en Isma Prados però també, tot i que xucla tota la pantalla que pot i més, l'espontanietat d'Arguiñano.

Les Coses són com Som ha dit...

La veritat és que sí, que a la Joviat s'hi menja molt i molt bé. Pel què fa als cuiners... a vegades em miro videos del you tube de les iaies de tota la vida, i n'aprenc molt. No són mediàtiques però sí grans cuineres.

Garbí24 ha dit...

Tot i que l'Isma em cau molt bé..potser em decanto per la Ruscalleda, doncs sempre que sento la seva veu paro a escoltar-la, tot i que mai he provat la seva cuina

Joana ha dit...

El Isma, massa sovint, fa servir productes poc "localitzables".
Jo ric molt amb Arguiñano i a més, és molt didàctic, ni que de vegades.... penso que ha perdut el cap!

starbase ha dit...

Mediatics? En Jamie Oliver que personalment penso que és el model on es va mirar l'Isma Prados que tambè m'agrada molt.

En realitat m'agraden tots menys la Inés Ortega filla que no la soporto...

lisebe ha dit...

Doncs a mí m'agrada l'Isma Prados perque fa cuina per tothom però també de tant en tant visito el canal cuina de la TDT i encara que no se qui es qui cuina hi han de molt bons , i pots aprendre molt.I no soporto a la Ruscalleda ni al Santi Santamaria, (manies personals)

Bona setmana

Gemma ha dit...

La Mireia Carbó seguríssim! :)

sànset i utnoa ha dit...

Jo també em quedo amb l'Isma. Lesseves classes ens han tret de més d'un apuro...

*Sànset*

Pakiba ha dit...

El Isma m'agrada molt,pero en decanto per Arguiñano, la seva cuina es més de cada dia .
A la Ruscalleda no la aguanto.

mercè ha dit...

Em quedo amb la Ruscalleda per moooolts motius (com a persona i com a professional), l'Arguiñano, la Mireia Carbó, també són a dalt del meu rànquing.