dimarts, 19 d’octubre del 2010

CUINA DE TARDOR,

Dels codonys que us ensenyava al altre posts, ha sortit això, exquisit, amb un bon formatge,amb anxoves, pernil, fuet, llonganissa, olives , amb aquestes coses i moltes mes es poden fer uns petits canapès per llepar-se els dit, em doneu mes idees.

I sencill de fer cuina tradicional per aprofitar el pa dur, però realment molt bones “ Torrijas de Santa Teresa·
Pa posat a remullar amb llet in-fusionada amb sucre i canyella, passar-les per farina , després ou, i fregir-les amb un oli neutre ( Gira-sol, llavors) molt calent, si voleu li podeu posar sucre o canyella per sobre, bon profit.




6 comentaris:

Unknown ha dit...

Que bones les "torrijas". Em fa mandra fer-les però menjar-les, ummmmmmm!!!!!!

Pakiba ha dit...

En paso a menjar unes , que bona pinta fan.

Candela ha dit...

Uoooo mmmmmmmmmmmm

starbase ha dit...

Quin festival de codonyat.... :-O

rits ha dit...

apa, quin bé de déu de codonyat!!!! això si, de codonyat i de "torrijas" (jo es connec amb un altre nom i ara no el recordo!!!) les tinc ben prohibides de moment. que estic a dieta!!!!

lisebe ha dit...

El codonyat la meva mare ho feia molt bó el mateix que las torrijas de Santa Teresa.. quins records m'has fet arribar..