divendres, 9 de juliol del 2010

JO NO SE QUE DIR.

Es veu que alguns restaurants serveixen el menja a sobre de noies ( Nyotaimori) o de nois ( Nantaimori) jo mai he anat a cap restaurant d'aquest i la veritat no se si definir-ho com una experiència culinària, una experiència sensual, o una estupidesa humana mes, no si si deu atenta contra les normes de sanitat, o si algú li sembla que atenta contra la dignitat de aquests plats humans, jo reconec que soc tafaner de mena hi m'agrada el Sushi, peró no se si em decidiria ....


15 comentaris:

Garbí24 ha dit...

A mi si hem posen segons que al damunt mentre les noies picotegen....potser es desmunta el plat.
El menjar al plat i la carn crua al llit.
Bon cap de setmana

Helena ha dit...

Això ho trobo una tonteria més de les que es fan per tal de vendre de forma segura i amb èxit.
No és que es demani serietat però... si més no una mica de sentit comú, no?

Fins aviat! ;)

starbase ha dit...

Però això és per a 'despedidas de solteros y solteras' o que?

A veure, tindrà el seu públic (que important teclejar bé avui) però a mi no m'hi trobaràn en un lloc d'aquests.

En fí...

Carme Rosanas ha dit...

A mi sí que em sembla que atenta contra la dignitat humana, la veritat. I també em sembla una estupidea humana. No tenim arreglo, les persones humanes.

òscar ha dit...

No tota nova idea és una bona idea.
(coses estranyes que s'empesquen, déu meu)

Via ha dit...

En la intimitat i en un joc de dos encara ho trobo interessant, però així, com oferiment culinari, em sembla una manca de respecte absolut.

Visc a la Cuina ha dit...

Doncs a mi em faria fàstic, m'estimo més uns plats ben nets sobre unes tovalles blanques!

Pere ha dit...

Això no m'agrada gens.
A mi quan estic menjant m'agrada fixar-me en el menjar no en el plat ...

Bona tarda Gurmet.

rits ha dit...

ho vaig veure a una peli, ara no recordo quina, però ho vaig trobar molt desagradable.

a mi, no m'agrada el sushi, dec ser un bitxo raro

Carme Rosanas ha dit...

Molt bo el comentari del Pere! M'has fet riure...

I jo també ho vaig verue en un a peli, com la rits, i no em va agradar gens.

lisebe ha dit...

A la pelicula "El imperio de los sentidos" de Akira Kurosawa es veu com es possible menjar al que surt d'una dona i viceversa.
Això no vol dir que agradï... hi han cultures que els hi agrada gaudir d'això.

Jo personalment al trobo fora de lloc.. però no sé per les coses noves tinc molta curiositat..

No puc dir si m'agrada o no no ho sé..,no ho he provat, la veritat. Per tot hi ha una primera vegada oi??

Petonets i bon cap de setmana Gurmet

zel ha dit...

Jo...d'això, és que m'agrada menjar sense distreure'm, i em sembla que el joc em distreuria massa...

Joana ha dit...

Doncs en poques lletres, subscric el que diu en garbí.
Cada cosa al seu lloc, ni que això no vol dir que una bona taula no sigui només per "menjar vianda" :)

Pakiba ha dit...

A mi aixo no m'agrada trobo una cosa molt denigrant, a on em arribat.

Eli ha dit...

Doncs la veritat, ho veig una mica anti higiènic.... Si és el cos del meu compi, i forma part d'un joc sexual... doncs encara.. però sinó, no li veig el què!!!