diumenge, 13 de juny del 2010

ESMORCAR, DINAR, BERENAR,SOPAR

El títol d'aquest post bé donat perquè poso moltes coses la raó tinc una setmana atapeïda i no se si gaire temps per seure davant l'ordinador així que aprofito per posar sobre la taula aquelles coses que em bullien per el cap, aixi desitjo que us agradi el menú.

ESMORCAR ;
La cuina diferents visions
El concepte de la cuina, es tant ampli com cuiners existeixen. Es clar que existeixen també grans tendències, malgrat tot la tradicional resisteix això si amb adaptacions a els temps actuals, d'altres neixen i moren en pocs temps , altres de mans de cuiners mediatics assoleixen terreny. Us poso dos plats fets amb diferents tendències jo mutis en tot cas vosaltres dieu.


El dos primer son mariscades al menys així s'indicava a la carta, el primer porta;
Tomàquets acabats de collir de l'hort, una vieira al seu punt, escamarlà, cloïsses i percebes.
Les dos ultimes fotos son
Gambes de Palamós les primeres amb romesco.

 DINAR;  
Calamars farcits  ;
Els calamars farcits es un plat que crec que es molt agraït de fer i que suporta moltes variacions per això demano.
Vosaltres com els feu ?
I que poseu al farcit?
BERENAR:
Amanida mar i terra.
M'agraden força la tomaca i ara arriba el seu temps natural, i es un producte força manipulat madurat en frigorific industrial... Per el que es difícil aconseguir a bon preu i bona qualitat, fa 3 anys que gasto força els de pera estan força bé i el seu preu esta bé.
Aquests els acompanyo amb , gall d'indi tonyina i formatge rallat parmesà i un raig de oli i sal.
SOPAR;
Us aconsello un restaurant;
Concretament aquest es menja una cuina de pagès del Berguedà molt bona amb productes de la terra i un preu molt econòmic vist el menja que hi posen, potser l'única pega es que al menú no hi ha gaires plats per elegir però amb tot val la pena i posen força menjar de fet a la comarca també te el sobrenom del afartapobres.

12 comentaris:

Les Coses són com Som ha dit...

jo no coneixia aquest com l'afartapobres del berguedà. L'afartapobres sempre ha estat al trencant de guardiola de berguedà cap a vallcebre-saldes-gòsol. Allà pots demanar els plats que vulguis amb bona qualitat i productes de la terra i preu molt adequat. Ah, i no t'ho acabes pas!!
A sant corneli ja ho vesteixen una mica més...

L'amanida boníssima!!!

Garbí24 ha dit...

Aquesta setmana sembla que no pasarem pas gana....tots em van bé

starbase ha dit...

La primera mariscada....doncs que vols que et digui...mooooooolt bó ha d'estar el que posen per a sortir content amb aquest plat.

No es que jo sigui partidari del 'tripero' que només busca quantitat, però així d'entrada no el demanaría.
:)

Anònim ha dit...

Que pinta te el marisc mmmmmm

montse ha dit...

Només entrar-hi i m'ha entrat una gana descontrolada.

Salut i bon profit!

pluja ha dit...

Acabo d'aterrar al teu bloc i m'ha fet venir una gana!!!! Em sap greu perquè jo no sóc massa cuinera, que diguem, i puc aportar poc al teu bloc, però segur que en puc aprendre molt! :)

Joana ha dit...

Això és avançar feina!
Tot té molt bona pinta i el restaurant també. Hi haurem d'anar a fer el volt :)

mossèn ha dit...

vaig a per la forquilla ... un moment ... salut

lisebe ha dit...

Doncs encara que sigui tard paso a dir bona nit i feliç setmana... ja sabem que estem ultimament molt liats però una bon plat ja sigui de marisc o d'altre cosa a ningú li fa mal oi??

Jo els llagostins els faig a la sal ja saps una parrilla llagostins una miqueta d'oli i amagats en sal grossa, una delicia.

Els calamars farcits amb les seves potes fetas miques, tomaquets, sebas, alls,ou dur, i ja está.

Bona setmana la que et queda Gurmet.

Petonetes.

Pakiba ha dit...

En lo que m'agrada a mi el marisc,sen fan la boca aigua.
La música i el menjar es una combinació perfecta.
M'agrada molt el teu blog.

SUSANNA ha dit...

HOLA GUAPA TU

CARAI NEN, QUIN APAT MES COMPLET, ME O EMPORTO TOT..HUMMM



PETONETS SUSANNA

Joana ha dit...

Deunidos... quina "tripejada" que diria la meva mare!